Godziny otwarcia: pon-pt: 8:30-18:00 | sob: 9:30-14:00
+48 608 599 138
+48 608 599 139
+48 61 818 2380
sklep@autogama.com.pl
logo autogama
szukaj lupa
Szukaj
menu koszyk
0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku
Części samochodowe
Oleje
Chemia
Akcesoria
Pomoc
Procedura reklamacyjna
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres:

AG Części Samochodowe
Przemysław Mazgaj
ul.Sianowska 80
60-453 Poznań


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

1. imię, nazwisko, adres Kupującego
2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Opis uszkodzenia, objawy itd, warto dodać
opinię mechanika 5. kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura)
6. dane pojazdu, w którym zamontowano reklamowany towar: marka/model/typ nadwozia/rok
produkcji/ pojemność silnika/moc/numer nadwozia (VIN) 7. data i miejsce montażu + stan licznika/ data i miejsce demontażu + stan licznika


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji AG Części Samochodowe Przemysław Mazgaj zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Decyzja o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji wydawana jest na podstawię ekspertyzy/badania. Zwyczajowo trwa to między 2 a 4 tygodnie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres.